2016. január 16., szombat

Feltámad a Nirvana

Egy kis helyzetjelentés...

Jelenleg négy olyan sorozattal foglalkozom, amiknél várnom kell az új részekre. Hiába fordították már le őket angolra, a szerkesztőt is meg kell várnom, hogy a lehető legjobb minőségű feliratból dolgozzam. Ez a négy a következő:

Sweet, Savage Family
Beautiful Secret
The Legend of Qin
Bromance

Mivel ezeknél a sorozatoknál limitált a haladási tempóm, ezért szükségem van minimum egy olyan sorozatra is, amit teljesen végigfordítottak, hogy akkor is tudjak a szenvedélyemnek hódolni, ha épp a többi aktív fordításom vesztegel. Ez a sorozat eddig a The Four volt, most pedig megfontoltam sok mindent, és a következő ilyen a Nirvana In Fire lesz. Sorolhatnám a miérteket, de inkább nem teszem.^^
Az első rész feliratát kiegészítettem a végén található dalszöveggel, és videót is beszereztem hozzá azok részére, akik az online megoldást annyira nem kedvelik.

Emlékeztetőül itt az első rész felirata: Nirvana In Fire 01
A sorozat nyomon kísérhető online: a Viki-n
Az első rész videója pedig innen tölthető le: Openload (Egyébként ENNEK az oldalnak a segítségével halásztam le én is, így a többi részt be tudjátok gyűjteni akár előre is, de mindig az aktuális felirattal együtt a hozzá tartozó videót is posztolni fogom. ^^)

Egyelőre semmilyen más fordításba nem fogok belekezdeni, csakis nagyon kivételes esetben. ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése