2016. január 24., vasárnap

A hízelgő 01


Nos, ennek a minisorozatnak még nem akartam volna nekiállni, de a fejemre nőtt a Channel Manager Viki-n, úgyhogy az első részét megcsináltam, még jutott rá időm. Egyébként egy félreérthető üzenet miatt nem fordítottam még le, most kiderült, hogy én néztem be. Azt hittem, hogy a már elkészített feliratokat lopták máshonnan, de nem írták le egyértelműen, hogy nem erről volt szó, én meg azt hittem, nincs kész az angol fordítás. :,D
Elég rövidek az epizódok, úgyhogy hamar túlleszek rajta, szerdától úgyis szabin leszek egy kicsit. ^^
Már az első epizódból látom, hogy ez valami eget verő baromság lesz úgy egyébként. :)

A szereplők közt fellelhető FT Island (Lee Jae Jin) és Sistar (Bora) tag is. ^^

Online: Viki
Videó: Openload - AT 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése