2016. január 8., péntek

Csodás Titok 04 és Édes, Barbár Család 05


Meghoztam a Beautiful Secret 4. részének feliratát. Az előzőekben említett "Transformers figurákért" elnézést kérnék, mert Guan Yi igazából Gundam figurákat gyűjt, az én hibám, hogy nem vettem észre a különbséget, de ebben az epizódban már egyértelmű. :D

Online: Viki
Videó: Openload - Uptobox 


Úgy döntöttem, hogy mégis leszedem a Sweet, Savage Family 5. részének feliratát, mert közben már jelezték, hogy a 6. epizódot is lehet fordítani, és az 5. lyukait még nem töltötték ki. Majd a későbbiekben, ha ők pótolják, akkor én is fogom. Végül is az a pár mondat nélkül is érthető, miről van szó, csak engem zavar. ><

A feliratot itt találjátok meg: Mega-n, mégpedig háromféle verzióban: az egyik a Viki-s, a másik az AT-s, a harmadik pedig a Doramax-os verzió, mivel nem stimmeltek az időzítések. A videók nevét adtam a feliratoknak is, így feltűnő, melyik melyikhez passzol. ^^ Én az AT-s verziót továbbítom nektek: Uptobox és Openload által. Viki-n természetesen nézhető online is.
Annyi további információm lenne még a sorozathoz kapcsolódóan, hogy az előrejelzett 20 helyett csak 16 részes lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése