2016. február 17., szerda

Madám Antoine 08


Nem gondoltam volna, hogy még ilyen emberi időben befejezem, de mégis elkészültem vele. ^^
A klasszikus kondicionálásról itt olvashattok röviden. A linkelt oldalon a tanulásról bővebben is olvashattok (bár még így is röviden), ha felkeltette az érdeklődéseteket. Nekem egyébként az averzív kondicionálás a kedvenc tanulási módszerem. XD Úgy látom, itt nem nagyon tesznek róla említést, nos, ez a büntetéssel történő kondicionálás. Na, csak vicceltem. :D De tényleg ez volt az egyik kedvenc témám pszichológiából a tudatállapotok mellett. :) 
Mivel a sorozat felénél járunk, ajánlanék egy könyvet is, amiből még az egyetemen tanultam, de amellett, hogy tankönyv, az átlagember számára is teljesen emészthető módon ismerteti a pszichológia alapjait, illetve egy csomó kísérletről is tartalmaz leírást. Ez a könyv pedig "Atkinson: Pszicholgóia" névre hallgat. Ne ijedjetek meg a méretétől, mert nagy és vastag is! :P Viszont annál érdekesebb. :)

1 megjegyzés: