2015. december 22., kedd

Szerelmet nekem! 1. rész


Ezt ugyan nem most fordítottam, hanem 3 éjszakával ezelőtt, de csak most jutottam el odáig, hogy a feliratot intézzem.
A sorozat 12 részes, és nagyon rövid epizódokból áll. Valószínűleg éjszakai műszakos fordítás lesz belőle, vagy olyankorra tartogatom, amikor máshoz épp nincs kedvem. Az is előfordulhat, hogy egyszerre több részt is lefordítok. Csak a rövidsége miatt vállaltam be egy kedves Viki-s ismerős kérése, mert amúgy bőven van mit. ^^

Felirat: To Me Love 01
Online: Viki
Videó: Uptobox - Openload
(Nem találtam hozzá Viki-n kívül más forrást.)

3 megjegyzés:

  1. Kedves Bettuska!
    Itt is nagyon szépen köszönöm a feliratot, és a videó letöltési lehetőséget !
    Boldog Békés Karácsonyt Kívánok !

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a feliratot és a letöltési lehetőséget!
    NAGYON BOLDOG BÉKÉS KARÁCSONYI ÜNNEPEKET KÍVÁNOK NEKED!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm a feliratot és a letöltési lehetőséget!
    NAGYON BOLDOG BÉKÉS KARÁCSONYI ÜNNEPEKET KÍVÁNOK NEKED!!!

    VálaszTörlés