2015. december 1., kedd

Bubblegum 11


Ez az epizód a visszaemlékezéseké. Sokat megtudhatunk belőle, elsősorban Sun Young-ról, s vele kapcsolatosan a sorozat többi szereplőjéről is.
Már több epizóddal ezelőtt is szerettem volna rá felhívni a figyelmet, hogy érdemes  a kameraállásokat és a jelenetek közti átváltásokat megfigyelni, mert szerintem zseniálisak (gondolok itt olyanokra, amikor egyik szereplő elsétál egy kocsma előtt, ahol a másik kettő ül bent, akikkel folytatódik a sztori, ésatöbbi...).

A felirat innen letölthető: Bubblegum 11

Egyéb:
A Sassy Go, Go! videóit feltöltöttem Openload-ra, most pedig a feliratokat is átidőzítem hozzá (az AT-s verzióról van szó egyébként). A befejező rész feliratával Alice 19%-ig jutott, így arra még egy kicsit várni kell, de biztos hamarosan az is kész lesz. ^^
A többi sorozatot is igyekszem majd így intézni, és akkor nem kell majd annyit időzítenem. :)

Szerk.: AT-hez igazított feliratok
(Nem sokat kellett változtatni rajtuk, valamelyik részen semmit, de azért frissítettem.)

5 megjegyzés:

  1. Szia Bettuska!
    Kérdezni szeretnék, mi az az Openload onnan tudunk letölteni? Ez olyan hogy ahol találom a feliratodat ott lehetőséget adsz a videók letöltéséhez is?
    Ha más lehetőség, hogyan jutok oda?
    Bocsi hogy megint zavartalak. :)
    Üdv: Mara

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy fájlmegosztó oldal. A Sorozat adatlapjához be is linkeltem a részeket, bár közben már a Doramax is megint működik.

      Törlés
    2. Köszönöm a válaszodat :)

      Törlés
  2. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a BUBBLEGUM feliratát és külön köszönöm a Sassy Go Go, AT-hez igazított feliratát!!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a BUBBLEGUM feliratát és külön köszönöm a Sassy Go Go, AT-hez igazított feliratát!!!!! :)

    VálaszTörlés