2015. december 22., kedd

Brománc 10. Rész - Nagyszerű, hogy vagy nekem!


Elkészültem a hétről-hétre áhítottan várt Bromance 10. részének feliratával. Nekem ez az epizód sem okozott csalódást, vagyis jobban mondva az egyik szereplőben bizony csalódtam, de ha megnézitek (vagy már láttátok), ti is tudjátok, kire gondolok. Végre a múlt hét óta a fantáziánkat izgató csókjelenet titkára is fény derül. Mellesleg ez a "K" játék tökéletes iskolai kirándulásokra, táborokra, ha a tanárnénik nem látják (üvegezés helyett :P). Kár, hogy nem vagyok fiatalabb! ^^

Felirat: Bromance 10 
Online: Viki
Letöltés: AT & Uptobox & Doramax

Egyéb jó hírem is van. A The Legend of Qin-hez végre találtam egy lelkes szerkesztőt és még további kínai-angol fordítókat, úgyhogy "nyers" angol felirattal már 4 részt meg lehet nézni; hamarosan jön a magyar is. :) Az időzítők is jó gyorsan haladnak. Az első 3 részt angolul már megnéztem felirattal. Lesznek benne jó poénok is, a vizuális effektek is egész jók más sorozatokéval ellentétben. ;) És hát azok a betétdalok... és hogy még Aaron Yan is adta hozzá a hangját... Jackpot! :> A két kedvenc főszereplőm már meg is van - nyilván Jing Tian Ming és Dong Guo Zhi (a két tökkelütött). :P

3 megjegyzés:

  1. Hihetetlen, hogy már el is készült a 10. rész! :)) Nagyon-nagyon köszönöm!!!! Habár 3-szor láttam már ezt a részt (ez eddig a kedvencem!), de igazi karácsonyi ajándék, hogy ilyen hamar nézhetem magyar felirattal is. NAGYON BOLDOG, BÉKÉS KARÁCSONYT KÍVÁNOK, BETTUSKA! ♥❀♥❀♥
    Andi

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a 10-est :) :)

    VálaszTörlés
  3. Bettuska, én is szeretném megköszönni ennek a sorozatnak a fordítását. Ugyanúgy beleszerettem, mint Te, mint az Andi, és mint sokan mások. Rengeteg benne a klisé, mégis, a hangulata miatt, a két főszereplő miatt, a pillantások miatt, a gyengédsége miatt, és még ki tudja, mi miatt, rajongok érte!
    Befaltam az eddigi részeket, és összeomolva jöttem rá, hogy ez bizony heti egy új részt jelent, nem kettőt. Amíg várok az újabb részekre, újra nézem a kedvenc jeleneteimet, és azok vannak számosan... :D
    Nagyon gyorsan és jól fordítasz, örülök, hogy rád találtam, és nagyon köszönöm még egyszer, hogy megosztod velünk a felirataidat!

    VálaszTörlés