2015. december 6., vasárnap

Helyzetjelentés Miki napra

Már egy ideje nem írtam helyzetjelentést a fordításaimmal kapcsolatban, úgyhogy most összefoglalom a dolgokat.

- A Doramax sokat haldoklik mostanában, mivel a szerverüket feltörték információim szerint. Amíg nem áll helyre, addig igyekszem alternatív letöltési lehetőséget adni.

Aktív (illetve már megkezdett, de perpill kevésbé) fordítások:
- The Four: Olyan sok hozzáfűznivalóm nincs; ha ilyen tempóban folytatom, akkor még idén kész lesz. VISZONT! Beszélek majd a Vikis Channel Manager-rel, és amennyiben nem engedélyezi, hogy szerkesztés előtt fordítsam, akkor online verzió egyelőre nem lesz belőle, csak letöltős, de mindenképp folytatni fogom, nem lesz megszakítás emiatt.

- Sweet, Savage Family: Lassan, de biztosan megkezdték az angol feliratok gyártását. Ahogy nézem, nagyjából 1-1 részre lehet hetente számítani belőle az eredetileg leadott 2 epizód helyett. Annyira nem is bánom, mert így a fantasy igényem is kielégíthetem. :D A sorozat nekem egyébként egyre jobban bejön, és remélem, hogy még jobb is lesz. :)

- Bubblegum: Ha nem lesz csúszás a maradék 4 rész leadásában, akkor ez befejezett sorozatként kerül a Karácsonyfa alá. :)

- Bromance: Kedvenc sorozat, nincs is más hozzáfűznivalóm - ergo mindent félredobva ugrok neki, amikor ébrenléti állapotban érzékelem számítógépközelben, hogy kész az angol felirat. :P

- Last: Szintén nagyon szeretném a fa alá tenni a befejezést, bár ez nem csak rajtam áll, de remélem, hogy a Vikis csapat is hasonlóképp gondolja. :)

Prison School: A 6. rész felirata kijött. Holnapra tervezem lefordítani, de talán még ma nekiállok, ha a bejegyzés után még lesz energiám valamihez. :P Ha valóban 10 részes lesz, akkor nagy valószínűséggel ezt is kivégzem még idén. Az angol feliratra olyan 5-6 napot kell általában várni.

- Love Buffet: Aaron Yan-t és Calvin Chen-t se felejtettem el, de a főszereplő lányhoz és a ramaty időzítéshez nyugodt lelkiállapotra van szükségem. (Még nem mondtam, de szerintem az a kis csaj úgy néz ki arcügyileg, mintha lenne vagy negyven éves. >< Szerintetek nem? :D)

Legend of the Ancient Sword és Nirvana In Fire: A The Four befejezése után ezekből megint kiválasztok egyet, aminek nekiesek. :) Mindkettő esélyes, lehet, hogy majd kiírok rá szavazást is. ^^


"Terített" sorozat:
- Sassy Go Go: 55%-on áll a befejező rész felirata, így hamarosan a Saebit Gimitől is búcsúzunk.


Tervek - Dél-koreai:
Madame AntoineTöbb fórumon is jeleztem már, hogy a vetítését áttették 2016. februárra, úgyhogy picit még várnunk kell rá.
- Eating Existence: Még mindig nem találtam hozzá feliratot. :( Ha esetleg valaki véletlen szörfözés közben belebotlana, írjon, legyen szíves! ^^ Remélem, azért a vetítése után felkerül majd valami gyűjtőoldalra, mert nem szívesen hagynám ki No Min Woo-t, na és az ágyjelenetét. :P
- Under the Black Moonlight, Nightmare Teacher, Mermaid's Prince és Gaia ügyben nem tudok még nyilatkozni. Biztos, hogy ezek egyike sem 2015-ben jön, de remélem, nem nagyon fognak mással ütközni.
- Hello My Precious Person: Itt még nem csináltam neki oldalt, ezt Cintussal fogjuk fordítani, és márciusi sorozat lesz, Rain főszereplésével (egy halott üzletembert fog alakítani, aki halála után pár napig továbbélhet egy gyönyörű nő testében).
- Uncontrollably Fond: Szintén nincs még hozzá itt oldal, és még nem 100%, hogy fogom fordítani, de nagyon esélyes. Ha Viki-licenszet kap, akkor már 100% lesz.
- A többi, terveim közt szereplő sorozat szintén olyan, hogy alig van róla valami infóm, valamelyiket már vetíteni kellett volna idén, illetve tavaly, de azóta is se kép, se hang.

Tervek - tajvani:
- Miss Rose: Esélyes, hogy a Bubblegum helyére ez jön majd be.
- You Light Up My Star: Janine Chang sorozat. A The Four-ban (Chu Li Mo) nagyon megszerettem, és ehhez a 20  részes, 2014-es sorozathoz még nem találtam sehol se magyar feliratot. Már mindent letöltöttem hozzá. Még vacillálok, hogy Miss Rose vagy ez legyen-e a következő.
School Beauty's Personal Bodyguard: Ez a sorozat még mindig angol felirat nélküli, legalábbis én még nem találtam hozzá. :D

Tervek - kínai:
Full House: Igen, 2016-ban jön a kínai verzió is, mert az még nincs. :D
Beautiful Secret: Karácsonykor kezdik el Vikire feltölteni, ráadásul irgalmatlan tempóban (heti 12 részt :,D). Ebbe fruzi is besegít.
The Legend of Qin: Az első négy rész videója már megvan. Tűkön ülve várok feliratra. Azt hittem, egy ilyen sorozatot gyorsabban felkarolnak majd, de sajnos nem így történt. Még Youtube-on se készült el az angol felirat, pedig ennél hajlandó lennék az időzítést is magam megcsinálni.

Tervek - hongkongi:
When Heaven Burns: Valamikor nekiállok majd, mert mindig is szerettem a botrányt kavaró dolgokat (pl. betiltott kínai könyveket :P), és nem hiszem, hogy más vállalná a fordítását. Na meg Vikin ott az online verzió, ami még el is érhető Magyarországról. ^^

És végül..............
Az Empress of China egyre jobban kezdi izgatni a fantáziám (szintén Janine Chang játszik benne), csak ne lenne olyan irtózatosan hosszú. Azért kiírtam a szavazást, és meglátjuk. Ha lehet, mindenki őszintén szavazzon, és gondoljon arra, hogy ha bevállalom, és el is kezdem, akkor annak valami más sorozat fogja kárát látni! :P

2 megjegyzés:

  1. Kedves Bettuska!
    Én csak dicsérő és csodálkozó szavakat tudok írni. Elolvasni is hatalmas mennyiség.
    Nem győzöm áldani szerencsémet, hogy rád találtam. Nem is tudok mindent megnézni és sajnálom is. De nagyon örülök, hogy vagy nekünk! <3
    Baráti ölelés: Mara

    VálaszTörlés
  2. Kedves Betti!
    Marához hasonlóan én is szerencsésnek érzem magam, mert rá találtam az oldaladra és Rád.Sok és nagyon jónak tűnő sorozatot tűztél ki célul, úgy hiszem több esetben veled tartanék.pl.ki nem hagynám No Min Woo sorozatát, vagy Rain-ét, illetve nagyon rákattantam a Kínai és Tajvani sorozatokra is.Nagyon sok örömet, és kitartást kívánok neked az el következőkben is.
    gyomar :-)

    VálaszTörlés