2015. december 2., szerda

Brománc 7. rész - Vallomások

Már tegnapelőtt estére kész lett az angol felirat, ezért tegnap vagy százszor frissítgettem, hogy hátha végre kezdhetem fordítani, de csak valamikor késő éjszakára jött meg az üzenet. Ma elhúzódott a felkelés, mert 7 órakor visszaszundiztam... 10-ig. >< Most viszont végre kész vagyok a magyar felirattal, szóval jöhet az újabb hét várakozás. :)
Ebben az epizódban sem lesz hiány a forró pillanatokból, és még azt is megtudhatjuk, hogy Zifeng nem csak bárányokat képes világra hozni, de embergyermeket is. ;)

FeliratBromance 07 (100%-ig passzol az általam feltöltött videóhoz és az AT-s verzióhoz).
Online elérhetőség: a Vikin
AT-s videó: Torrent link (Regisztrált felhasználók számára)
Direkt letöltés: Uptobox - Openload


3 megjegyzés:

  1. De jó, de jó, de jó!!! :)) Nagyon köszönöm!!! ♥♥♥ Ezúttal csak felirat nélkül néztem meg, angol felirattal nem, úgy döntöttem, megvárom a magyart, ma délelőtt még rá is néztem, mi a helyzet, erre hazajövök, és mit látok: teljesen kész! Alig hiszem el! :)) Már most imádom ezt a részt (is), kedvencem a nyakkendős és az autós jelenet. ;-) Bettuska, csúcs vagy! ♥
    Andi

    VálaszTörlés
  2. Kedves Bettuska!
    Nagyon nagyon köszönöm! :)
    Köszönöm a direkt letöltési lehetőséget!
    Üdv: Mara

    VálaszTörlés