2015. december 28., hétfő

A meglepetés, amin dolgoztam ;)


Vártam, és vártam, hogy Vikin ellenőrizzék az angol feliratot, és végre fordíthassam. Azóta eltelt közel egy hónap. Nem tudtam tovább várni, úgyhogy tegnap végül nekiálltam, és meg is hoztam a 2 befejező részt. De ez még nem minden; az egész sorozatot átidőzítettem a Doramax-on, illetve az AT-n található verziókhoz (ugyanaz a kettő), így most már semmi akadálya, hogy végignézzétek feliratosan - egyedül az utolsó két rész online elérhetősége hiányzik, amit majd idővel pótolni és jelezni is fogok, ha szabad utat adnak.

Az egész sorozat feliratait, javított időzítéssel, innen tölthetitek le: Last 01-16
A sorozatot AT-n és Doramax-on megtaláljátok. Ez utóbbin ajánlom a Zippyshare, Uptobox, 1Fichier és az S2 linkverziók használatát (amíg le nem merül a limit :P). Ezek aránylag gyorsak. A feliratokat AT-re is mellékeltem csomagolva.

Ha netán még nem találkoztál a sorozattal eddig, elöljáróban néhány kulcsszóval érzékeltetném, miről is szól:
Kockázatvállalás - bukás - talpra állás - hajléktalan maffia - bosszú - cselszövés - kapzsiság - alaposan kidolgozott tervek - árulás - testvériség - túlélés - barátság - szerelem - erkölcsök... és még sorolhatnám, de ezek a főbb motívumok, melyek megjelennek ebben a zseniális, méltatlanul mellőzött 2015-ös doramában.

6 megjegyzés:

  1. Szeretném nagyon szépen megköszönni a sorozat feliratait. Jöhet a maratoni filmezés!
    Gratulálok az újabb befejezett projekthez!

    VálaszTörlés
  2. Szia Bettuska!
    Nagyon szépen köszönöm, hogy megcsináltad a befejező részeket. Most letöltöttem és megnézhetem az utolső részeket. Mégegyszer köszönöm az egész eddigi és az ezutáni fáradhatatlan munkádat.
    Üdvözlettel: mamoca

    VálaszTörlés
  3. imádlak ezért a nagy meglepetésért!!! köszönöm szépen Bettina!!!
    <3

    VálaszTörlés
  4. Bettuska Kedves!

    Köszönöm szépen a Last teljes fordításáért a munkádat, azt meg külön köszönöm, hogy átidőzítetted a doramax-hoz a feliratokat. Üdv: Ildikó

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen a feliratot.-))))

    VálaszTörlés
  6. Bettuska !
    Köszönöm szépen a két befejező rész feliratát is !
    Üdv: Mara

    VálaszTörlés