2016. április 1., péntek

A Zöldellő Domb Rókáinak Legendája 02


Már jó ideje nem volt ebből friss rész, úgyhogy igyekszem néha ebből is hozni. :P A rajongói csatornás sorozatoknál egy kicsit nehezen megy a fordítás, mert akadozik a program, de igyekszem ezen túltenni magam. A sorozattal kapcsolatban egyébként annyi változás van, hogy eredetileg 40 részesnek írtam, de csak 32. Az első részt már átidőzítettem az AT-n fellelhető verzióhoz, a többi is már ahhoz fog érkezni. Az első rész videóját is lecseréltem arra (nagy felbontású).
Most pedig indulok is átnézni és átidőzíteni a Please Come Back Mister 11. részét, mert Cintus már kész is van vele. ^^

3 megjegyzés:

  1. Bettuska Kedves!

    A segítségedet kérem letöltés ügyben. A viki nem hozza be a videót, az AT-pedig nem is találja. Amit meg föltettél az tényleg nagy felbontású és nekem mint nagy dorama őrültnek, már nagyon kevés helyem van. 3 db 500 GB-os külső winyóm tele van és már csak a gépemen van hely. Nem tudnál kisebb felbontásút ajánlani? Annyira szeretem az ilyen szép, meseszerű, repülős dormákat. Köszönöm szépen a munkádat, üdv: Ildikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. AT-n más néven van fent: https://avistaz.to/torrent/44017-legend-of-nine-tails-fox-complete-720p-hdtv-x264-ngb

      Ezzel le lehet szedni Viki-ről: http://www.telechargerunevideo.com/en/
      Akkor viszont a feliratot is külön felteszem, mert az AT-s verzió eleje le van vágva, és az a felirat nem jó akkor. ^^

      Törlés
  2. Bettuska!
    Köszönöm szépen, hogy foglalkozol velem és a linkeket is. Ahogy néztem, sem az AT-n sem a Viki-n nem kisebbek a verziók, úgyhogy semmiképpen nem szeretnélek külön fárasztani. Maradjon az a videós link, amit föltettél és majd valahogy kiszorítom a helyet:-)) Mégegyszer köszönöm szépen. Üdv: Ildikó

    VálaszTörlés