2016. február 11., csütörtök

Rose kisasszony 04


Ha már ilyen korán felkeltem, nem tétlenkedtem, és folytattam a Miss Rose történetét.
Az előző epizód vége már előrevetítette, hogy nagy nevetésben lesz részünk, ami meg is valósult.
Si Yi ebben a részben randizik a már említett biológussal, végül egy jó nagy hazugságra és egy csókra is sor kerül.

Felirat: Miss Rose 04
Online: Viki
Videó: Openload
(Lejátszáshoz a GOM Player-t ajánlom. Sajnos, amit azzal a bizonyos oldallal szerzek be, azt a VLC Player valamiért felirattal együtt nem viszi, a másik program viszont hibásan kezdett el működni.)

2 megjegyzés:

  1. Megan Lai nagyszerű színésznőt nagyon érdekes szinkronban nézni, ebben a sorozatban, és a Bromance-ban. Köszönöm neked, hogy mindkettő sorozatot élvezhetem a fordításodban. Nagyon hálás vagyok érte.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm az eddigi feliratokat.

    VálaszTörlés