2016. augusztus 28., vasárnap

Augusztus végi helyzetjelentés

Egy hajszálnyival több, mint 2 hete jelentkeztem utoljára helyzetjelentéssel, úgyhogy ideje az újabbnak.

Endride:
Az elutazásom alatt nem nagyon akartam vele foglalkozni, majd ha hazaértem, nekiugrom annak a pár elmaradt résznek (tehát 18. epizódtól kezdve).

Nirvana In Fire:
A 27-38. részig elkészültem vele, és úgy érzem, most ez marad még az elsődleges, míg a végéig nem érek. Egyszerűen abbahagyhatatlan, nagyon izgalmas!

The Legend of Qin:
A NIF befejezése után igyekszem ezt előre venni, mivel ebből sincs már túl sok hátra ("csak" 37-től 54-ig), de egy-egy epizódra szerintem kevesebb időm megy majd el, mint a NIF-nél, mert egyszerűbbek a párbeszédek, és hát ugye megnéztem már végig előzetesen, tudom, mire számíthatok.

Demon Girl:
7-9. részig elkészült, ha hazaértem, igyekszem minél előbb égetni és felhelyezni Indára. A 10. rész angol felirata is kész van teljesen, úgyhogy az is majd várható hamarosan.

Prince of Wolf:
A 8. rész felirata ugyan már kijött, de a NIF miatt kicsit háttérbe szorítottam, de azért nem felejtettem el. Lehetséges, hogy a 8-9. részeket egyben fordítom majd, mert annyira nem akarok vele lemaradni a vetítéshez képest.

Heirs From Another Star:
Az 1-3. rész felirata kész, a többi is hamarosan jön. 4-6. már ellenőrizte az angol szerkesztőm a feliratokat, úgyhogy valószínűleg megint ilyen hármas csomagban hozom majd a folytatást.

A többi sorozat egyelőre félretéve.
Jeleztem múltkor, hogy a Campus Beauty-t fordítanám, illetve még a néhai Facebook oldalamon a Men With Sword-ot, viszont úgy néz ki, hogy technikai hiba folytán jelent meg ez a két sorozat a vikin licenszesként, így nem tudom, mikor lesz hozzájuk használható angol felirat. Ezért is döntöttem úgy, hogy a NIF befejezése után belekezdek majd a The Disguiser sorozatba, amiben Hu Ge és Wang Kai kémet alakítanak. Egy másik, közeljövőre nézve esélyes sorozat még Hu Ge modern doramája, a Go! Goal! Fighting!, de ennek kapcsán Vikin még nem kaptam választ arra, bevesznek-e a fordítócsapatba, úgyhogy kicsit még várnék. Illetve van még egy Zhang Han sorozat, a The Classic of Mountains and Seas, amit szintén szeretnék majd fordítani, viszont azt se felejtettem el, hogy vannak ott megkezdett sorozataim is (Legend of the Ancient Sword, Green Hill Fox Legend, Beautiful Secret), úgyhogy igyekszem mindent a maga idejében. ;)

1 megjegyzés:

  1. Kedves Betti
    Megint remek sorozatokat választottál most épp történelmi sorozatokat nézek és a youtubon futottam össze a Zhang Han sorozatával aminek részletei megragadták a fantáziám nagyon örülök hogy ez a sorozat is esélyes a fordításodra addig pedig nézem a nirva in fire és várom a legend of qin folytatását is persze ne hajsd tul magad maradjon időd az életre is munkádat köszönöm
    Éva

    VálaszTörlés