2016. augusztus 1., hétfő

Demon Girl 05, Prince of Wolf 04 + School Beauty 07

Ezentúl az éppen aktuális frissítéseket csak Facebook-on fogom jelezni, de igyekszem hetente itt is egy összefoglalót közzétenni. Így hát a múlt heti termés:


Elkészült a felirat az 5. részig bezárólag. A 6. angolja még nincs kész, arra még várni kell, de a technikai problémák ellenére is küzd a csapat, hogy a videók két eltávolítása között is haladjanak a felirattal, így lassabban ugyan, de folytatódni fog a sorozat. :)
Az 1-2. rész feliratából elkészült a javított verzió (elgépelések és időzítés javítva, néhány mondat megváltoztatva). Ezek felkerültek a régiek helyére MEGA-n. A videókat is le fogom cserélni Indán, az elsőt már égettem. A betűméret is nagyobb lesz egy kicsit a jobb olvashatóság érdekében, mivel erről is kaptam visszajelzést.



Elkészültem a 4. rész feliratával. Közben kijött már az 5. rész videója is (ezt fel is raktam már, tölthető előre). Az első három rész feliratát itt is át fogom nézni, hogy az elgépeléseket javítsam benne, mert sajnos becsúszik olyan, amit nem veszek észre, miközben írom (ez a villámgépelés egyik nagy hátránya, és persze időnként a szétszórt figyelemé is :D).



Az animémmel egy kicsit lemaradtam (a Demon Girl hibája! :P), így most a héten szeretném pótolni a közben megjelent pár részt. Úgy néz ki, hogy mostanában több animét nem fogok fordítani, illetve van 1-2, amit talán, de még átgondolom. Most túl sok jó élőszereplős sorozat indult, és a megkezdettek között is vannak olyanok, amiket sajnálnék tovább háttérbe szorítani.



Már jeleztem, hogy Blindscream átvette a fordítást, és a 7. részig bezárólag el is készült a felirattal. Egyelőre online verzióban lelhető fel a Viki-n.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése