2016. április 2., szombat

Ms. Temper and Nam Jung Gi 03


Elkészültem a Ms. Temper 3. részének feliratával, most jön a Please Come Back Mister 12.
Nirvana In Fire videókból a hibásakat egy kivételével már lecseréltem (tudtommal már csak a 16. epizóddal van probléma).


Válasz néhány gyakran hozzám intézett kérdésre:
Green Hill Fox Legend kapcsán volt egy kérdés arról, nem tudnék-e kisebb videót felrakni, de nem. Kérnék szépen mindenkit, hogy értse meg, mostanában sokszor a fordításra is kevesebb időm jutott! Nem tudok még emellett videókat levadászgatni, letölteni-feltölteni, átidőzíteni mindenféle létező verzióhoz a feliratot, mer akkor egy idő után új felirat sem lenne, számomra viszont a fordítás jelenti az élvezetet, nem a kutakodás.
Ennyit tudok tenni: lefordítok valamit, aztán hozzáidőzítem egy bárki által hozzáférhető verzióhoz, ha létezik olyan (általában AT-set választok, és ezt osztom meg viszont én is, hogy a nem AT-tagok is le tudják tölteni igény szerint). Bármilyen más verzióhoz, ha nem passzol a felirat, szabadon átidőzíthető.
Bónuszként még azt a videót is megosztom, amihez biztos jó az én feliratom, hogy ne érje szó a ház elejét.
Ide kattintva egy olyan oldal jön elő, mellyel bármilyen videó megosztóról letölthető bármilyen videó. Itt ki lehet választani rosszabb minőséget is, és akkor kisebb lesz a videó mérete. Az érintetlen Viki-s felirat is ezért bekerül a mappába az AT-hez igazított mellett, és ez a maximum vállalható tőlem.


Online hozzáférhetőség egyedül a Viki. Volt példa Indavideóra, de még egyszer akkor lesz, ha valaki megcsinálja helyettem a feliratégetést és a feltöltést, mert én biztos nem fogom.


Ha valamilyen sorozattal épp nem foglalkozom, annak megvan az oka. Ez lehet technikai vagy kedv kérdése, de amíg nem jelentem be, hogy valaminek teljesen ejtem a fordítását, addig nem kell elkeseredni. Tudom, hogy mindenkinek megvan a preferenciája, nekem is. Azért fordítok több sorozatot, mert nekem kell a változatosság, és mindig azzal foglalkozom, amihez a legnagyobb kedvet érzek. Ezen millió kérdés sem fog változtatni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése