2015. november 15., vasárnap

The Four 19 és helyzetjelentés

Elkészültem a The Four 19. részének feliratával, amit innen letölthettek: The Four 19



Egy ideje már nem adtam helyzetjelentést, úgyhogy kicsit összefoglalom a jelenlegi és tervezett fordításokkal kapcsolatos információkat:

Aktuális:
- Last: Az angol felirat ugyan végig kész van, de a 13. rész ellenőrzésével még mindig nem végeztek. Szeretném tiszteletben tartani az angol csapat munkáját, így nem folytatom addig, míg nem adnak startjelet. Addig én is tűkön ülök.
- Sassy Go Go: Alice a 8. résznek még nem állt neki, nyilván egyéb elfoglaltságok miatt. Kérlek, legyetek türelemmel!
- The Four: A jelenleg futó sorozatok új részei között a 3 kínai sorozat közül ezzel fogok foglalkozni, amikor épp a kedvem is úgy tartja. Ha kicsit földhöz ragadtabbnak érzem magam, akkor pedig a Love Buffet-vel. A The Four angol felirata a 33. részig ellenőrzött. Beszéltem a szerkesztővel, aki most érkezett meg a napokban a kínai kiruccanásáról, és ígérte, hogy a folytatással is foglalkozni fog. Ha véletlenül beérem, akkor Legend of the Ancient Sword is várható, de addig a Nirvana In Fire-rel együtt pihentetném, hogy legalább egy legyen már befejezve. ><
- Prison School: Megvan már a 3. rész angol felirata, de nem ígérem, hogy még ma, munka előtt, le is fordítom. Valószínűbb, hogy csak holnap, miután hazaértem.
- Teddy Go!: Eredetileg úgy tudtam, hogy hosszabb lesz a sorozat, de most láttam, hogy csupán 4 részes, úgyhogy a maradék kettőt is megpróbálom jövő héten beszorítani valahová, hiszen nem sok időt emésztene fel.
- Bromance és Bubblegum: Bromance új rész hétfőn jön, Bubblegum pedig hétfőn és kedden. Keddre valószínűleg már mindkettőből lesz angol felirat. A Bromance-szel fogom kezdeni. Péntekig semmi más dolgom nem lesz, úgyhogy szerintem mindhárom rész simán összejön majd. :)

Tervezettek:
- Cheese In The Trap és Neighborhood Hero mindenképp ejtve, mivel más is tervezi fordítani. Egyedül akkor látok rá némi esélyt, ha véletlenül Vikire felkerülnek, de akkor se valószínű.
- Madame Antoine: November 27-én fog indulni a sorozat. Előreláthatólag 16 részes lesz. 2016. január 16-án jön az utolsó rész majd. Ezt mindenképp megtartom, akkor is, ha közben ránk szakad az Armageddon.
- Sweet Savage Family: November 18-án kezdik vetíteni, és mivel senkinél se láttam betervezve, bekerült hozzám a "nagyon-valószínű-hogy-fogom-fordítani"-kategóriába. 20 részes lesz, nagyjából a Madame Antoine-nal fog együtt futni (1 héttel előbb kezdődik, 1 héttel később végződik).
- Eating Existence: Elvileg november 12-én már elkezdték vetíteni, de még nem találtam semmiféle elérhetőséget hozzá. Lehetséges, hogy csak később fog majd felkerülni, egyben. Ez akkor egyelőre függ.
- Nightmare Teacher: Csak 2016-ban várható. Ha tudok pontosabban, update-elem a sorozatoldalt.
- Under the Black Moonlight: Állítólag október 30-án kellett volna indulnia, de semmilyen egyéb infót nem találtam róla, úgyhogy ez is függ, amíg nem tudok róla közelebbit.
- Miss Rose: Egyelőre nem akarok nekiállni, csak akkor, ha eggyel végzek a Last/Love Buffet/The Four közül.
- A többi csak Vikis fordításommal egyelőre nem foglalkoznék, hiszen a legtöbbhöz amúgy is van már felirat.

2016 elejére befutók (már ha tényleg indulnak):
Gaia (top 1 jelenleg)
Mermaid's Prince.

Megjelenés dátumától, részek számától függően esélyesek lehetnek a következő sorozatok: Absolute Boyfriend, Shall We Have Dinner Together, I Love You Mister, Sharon's Rose 

1 megjegyzés: