2016. szeptember 15., csütörtök

Búcsú Mei Changsu-tól, készülődés a testcserés támadásra

Sokan biztos észrevettétek már, hogy a Nirvana In Fire sorozatot befejeztem. Hurrá!!! :)))
Következőnek a The Legend of Qin történetére teszünk majd pontot (a 40. részig bezárólag elkészült már).
A Prince of Wolf 10. részét szintén lefordítottam a napokban.
Ezen felül érkezik egy új, testcserés sztori, a Proud of Love, melynek egyelőre a Vikis oldalát linkeltem, online ott lesz majd elérhető. Pontosan 4 nap múlva kezdődik a sorozat. Ahogy már múltkor is említettem, a Demon Girl-t nem merem folytatni. Ma is két sorozatról kaptam hírt Vikin (The Journey of a Flower és Mystic Nine) - mindkettőt eltávolítják szerzői jogok miatt, és nagyon félek, hogy a Demon Girl is erre a sorsra jut. Ezért, amíg nem kap licenszet, vagy nem találok hozzá más angol felirat forrást, addig biztos, hogy jegelem (nehéz szívvel :,( ).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése